perjantai 4. helmikuuta 2011

Työkkärin nettisivujen valitussysteemiin, häviää kuitenkin koneistoon joten laitan sen avoimesti näkyviin joka vitun paikkaan. VITUTTAA SAATANA!

Kirjoitin harjoittelusopimuksen työpaikalla. Tulin tuomaan sen teille, piti olla läpihuutojuttu koska työ alkaa maanantaina. Ensin hain täysin turhan vuoronumeron, sen jälkeen täti (etunimi Marjaana, nimilaput on näemmä henkilökunnan turvaksi poistettu käytöstä. Ovela liike. Todella läpinäkyvä vain.) alkoi inttää, että työnhakuni olisi katki, eikä maanantaina alkavat työt alkaisi. Sanoin, että sen pitäisi olla voimassa, ja hän intti että pitää käydä kerrosta ylempänä katsomassa. Kävin, ja työnhaku ON voimassa 16.3 asti.
Suora lainaus: "Mitähän vittua ne siellä alakerrassa taas sekoilee.." Kaikki tämä turha vääntäminen oli siis vain ja ainoastaan ko. työntekijän henkilökohtaista, persoonaani kohdistuvaa "vittuilua", josta voisi aika kevyesti saada kunnianloukkausjutunkin aikaan. On tässä maassa tyhmemmätkin kaverit oikeudessa voittaneet. Palasin takaisin alakertaan ja välissä oli opastuksenkin päivystäjä (aikaa mennyt n. 5 min) vaihtunut, etten varmasti päässyt suoraan ja helposti samaan asiaan. Jouduin siis käytännössä ilman mitään hyvää syytä jonottamaan vielä edelläni olleet ihmiset, vaikka minun olisi kaiken järjen mukaan pitänyt saada koko paska hoidettua jo ensimmäisellä kerralla. Jouduin viereisessä kopissa istuvalle naiselle, joka käyttäytyi huomattavasti asiallisemmin, ja hoitikin asian, jopa ilman vittuilua tai ongelmia.
Kysyin missä voi tehdä valituksen, ja jos työntekijä ei tällaista asiaa osaa kertoa, se laittaa kyseenalaistamaan työskentelevien ihmisten ammattitaidon. Viereisen kopin Marjaana kuikuili siitä sitten yli ja sanoi että oli pomoltaan kysynyt ja minun kuulema piti yläkerrassa käydä, mikä olisi sinänsä ihmeellistä, koska yläkerran työntekijä ei varsinaisesti kyllä TEHNYT yhtään mitään, vaan sanoi että kaikki on niinkuin pitääkin.
ELI, joko hoidatte ammattinsa osaavia työntekijöitä sinne duuniin, yhtenäistätte talon sisäisen turhan byrokratian pois ( tuollainen antaa vain kuvan turhasta paskantärkeydestä, vähän kuin kana liimaisi värikästä silkkipaperia perseeseensä ja väittäisi olevansa riikinkukko) tai ainakin pidätte työntekijöillenne asiakaspalvelukurssin. Koska se on kuitenkin aika tärkeä juttu siinä suuressa imagosodassa, jota te käytte täysin väärillä rintamilla. Ainut hyvä puoli koko teidän paskalaitoksessanne on L*****n Riku, ainut ammatissaan toimiva ihminen josta olen ikinä puhunut ja kuullut puhuttavan hyvää.


Lahdessa 4. 2. 2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti